Masterclass natuurinclusieve energietransitie (online)

26 april 2022 - 26 april 2022

• Organisatie: Natuur en Milieufederaties

De Natuur en Milieufederaties organiseren twee masterclasses voor beleidsbepalers over het beleid rondom de natuurinclusieve energietransitie.

De masterclass is online en opgeknipt in twee delen: dinsdag 26 april en dinsdag 3 mei. We raden wel aan om ze allebei te volgen, omdat ze qua inhoud wezenlijk van elkaar verschillen.

Deze masterclasses gaan zich toeleggen op het beleid rondom de natuurinclusieve energietransitie. We zien nog te vaak kansen die blijven liggen bij het maken van beleid. Voor met name gemeenten is het belangrijk om van te voren goed te weten waar je invloed ligt. Wij willen hen daarbij gaan helpen.

We zullen tijdens de eerste masterclass ingaan op het stellen van kaders en het gebruik van de maatschappelijke tender. De tweede masterclass zal vooral gaan over het regisseren en de manieren waarop de gemeente de regie kan houden.

Wil je concreet weten wat er in beide masterclasses aan bod komt, kijk hier.

Aanmelden kan al via dit formulier.

Masterclass natuurinclusieve energietransitie (online)

Spoorlaan 434, Tilburg, Netherlands