Training voor groepscoördinatoren van groene organisaties

16 juni 2022 - 23 juni 2022

• Organisatie: Brabantse Milieufederatie e.a.
  • Kosten: gratis

Hoe kun je nog beter vrijwilligers aan jouw werkgroep binden? Hoe zorg je dat niet al het werk op jouw schouders rust, maar juist wordt gedragen door een brede groep vrijwilligers? Meld je nu aan voor onze training!

Programma
In de training staat jouw praktijk als coördinator centraal. In drie digitale bijeenkomsten ga je samen met andere coördinatoren aan de slag om werkende aanpakken te vinden die bij jou passen. Zo kun je als coördinator een krachtige en energieke groep hebben én houden. Ook is er alle gelegenheid voor uitwisseling en netwerken met je collega-coördinatoren van andere groene organisaties.

Doelgroep
De training is bedoeld voor vrijwillige (werk)groep coördinatoren van lokale natuur- en milieuorganisaties in Brabant. Ook voor andere rollen binnen groene organisaties, waar werving, behoud en effectieve aansturing van vrijwilligers belangrijk is, kan deze training waardevolle kennis, ervaring en methodiek aanreiken.

Datum: Donderdag 16 en 23 juni 2022
Tijd: 13:00 – 17:00 uur
Locatie: Indien mogelijk op locatie, anders online via ZOOM.
Kosten: De trainingen zijn GRATIS. Voor deze trainingen geldt wel een annuleringsregeling.

Na opgave ontvang je ongeveer een week voor de start van de training een programma en nadere informatie.

Wil je meer weten?
Kijk hier voor meer info en mocht je interesse hebben, maar twijfelen of je hebt nog vragen, neem dan contact op met Willeke Geurts (Junior projectleider IVN Natuureducatie) via w.geurts@ivn.nl of 06-3047 0897.

Wil je je inschrijven voor deze training, dan kun je onderstaande knop gebruiken (je wordt dan doorgestuurd naar de site van IVN):

INSCHRIJVEN JUNI 2022

Deze training is een initiatief van Impuls Groene Vrijwilligers Noord-Brabant, bestaande uit IVN Brabant, Brabants Landschap, Brabantse Milieufederatie, Floron, Natuurmonumenten, RAVON en Staatsbosbeheer. Het project wordt gefinancierd door Provincie Noord-Brabant.

Training voor groepscoördinatoren van groene organisaties

Spoorlaan 434, Tilburg, Netherlands