Warandelezing 2021: Weet wat je eet, de noodzaak van een nieuw voedselsysteem

12 oktober 2021 - 12 oktober 2021

• Organisatie: Brabantse Milieufederatie e.a.
  • Kosten: gratis

Voor de 24e keer organiseren wij op dinsdag 12 oktober 2021 de Warandelezing. Dit jaar is het thema: Weet wat je eet, de noodzaak van een nieuw voedselsysteem.

Tijdens de Warandelezing gaan we in gesprek met prominente gasten over de urgentie en kansen van de voedseltransitie. Welke uitdagingen zijn er? Hoe kan de productie van voedsel duurzamer? En wat verwachten we daarin van overheden, ondernemers, onderzoeksinstellingen én consumenten?

Sprekers:

In een open setting geven alle sprekers een korte presentatie, daarna zullen we een interactief gesprek voeren met de panelleden en het publiek.

INSCHRIJVEN

De Warandelezing wordt sinds 1997 georganiseerd door de Brabantse Milieufederatie en Studium GeneraleTilburg Sustainability Center en studievereniging Asset van Tilburg University.

Warandelezing 2021: Weet wat je eet, de noodzaak van een nieuw voedselsysteem

Spoorlaan 434, Tilburg, Netherlands