50 jaar groene verhalen

De Brabantse Milieufederatie bestaat 50 jaar. Om dat te vieren, blikken we terug én delen we de verhalen van groene vrijwilligers.

Ontdek & deel jouw verhaal

Wat betekent natuur- en milieubescherming voor jou? In de speciale rubriek ’50 jaar groene verhalen’ vertellen groene vrijwilligers van lokale natuur- en milieuorganisaties en andere Brabanders over wat ze in de afgelopen 50 jaar hebben meegemaakt.

Het zijn de verhalen uit het veld. Dat kan van alles zijn: van een mooi stukje natuur in Brabant, de strijd tegen bomenkap of de omvangrijke mestproblematiek. Of gewoon wat natuur, milieu en klimaat voor hen betekenen.

Klik op een polaroid foto en ontdek het verhaal.

Oproep: Wat is jouw verhaal?

Ben je actief (geweest) in de milieubeweging in Brabant – jong of oud, als beginner of expert – en vind je het leuk jouw verhaal te delen? We horen graag jouw verhalen!

DEEL JOUW VERHAAL

Disclaimer
De verhalen geven kleur aan het beeld van 50 jaar milieubeweging. Wij oefenen op de teksten gedeeltelijk controle of redactioneel toezicht uit, maar zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud (gedachtegoed) van de auteur. Wij zullen klachten over de verhalen serieus onderzoeken en waar nodig ingrijpen. Neem hiervoor contact met ons op.

Jubileum Brabantse Milieufederatie

De Brabantse Milieufederatie bestaat 50 jaar. En dat succes is niet slechts iets van ons, maar is het succes van alle groene vrijwilligers die zich inzetten voor natuur, milieu en klimaat in Brabant.

Sinds 1972 samen sterk voor een mooi en duurzaam Brabant!

50 JAAR MILIEUBEWEGING

JE HOEFT NIETS TE MISSEN
Ontvang updates met nieuws, cursussen, workshops, lezingen en nog veel meer!