online inloopavond over de energietransitie – Peelgemeenten

online inloopavond over de energietransitie - Peelgemeenten

3 februari 2021 - 3 februari 2021

• Organisatie: Zuidoost-Brabant (Metropoolregio Eindhoven)

Wat betekent de regionale energiestrategie (RES) voor u als inwoner van Laarbeek, Gemert-Bakel, Helmond, Deurne, Asten of Someren? Ontdek het tijdens de online inloopbijeenkomst voor inwoners van de Peelgemeenten.

De energietransitie gaat ons allemaal aan: inwoners, ondernemers en overheden. In de Metropoolregio Eindhoven wordt samen onderzocht waar en hoe we met wind- en zonne-energie elektriciteit kunnen opwekken, hoe we energie kunnen besparen en duurzame warmtebronnen kunnen benutten. De afspraken die we in de regio hierover maken, noemen we de regionale energiestrategie (RES). De eerste versie van deze strategie is samengebracht in een voorstel: de RES 1.0.

Wat staat er in de RES 1.0? En wat betekent dit voor de gemeente, voor u als inwoner of ondernemer? Tijdens de online inloopbijeenkomst wordt de RES 1.0. toegelicht en kunt u al uw vragen stellen.

Meld u hier aan voor de online bijeenkomst.
Let op: er zijn meerdere subregionale inloopbijeenkomsten. Deze bijeenkomst is voor inwoners van de Peelgemeenten: Laarbeek, Gemert-Bakel, Helmond, Deurne, Asten of Someren.

online inloopavond over de energietransitie – Peelgemeenten

Spoorlaan 434, Tilburg, Netherlands