Online KennisCafé: Ongeremd de rem op aardgas. Hoe krijgen we iedereen mee?

7 april 2022 - 7 april 2022
15:00 - 16:30

In het online KennisCafé dat een collega van de Friese Milieu Federatie (FMF) organiseert, gaan twee experts van TNO en Hogeschool van Amsterdam in op aardgasvrij wonen. Hoe krijg je iedereen mee?

Deze webinar is interessant voor iedereen die meer wilt weten over aardgasvrij wonen. Deelname is gratis. Meld je aan en praat ook mee!

De experts:
Gedragswetenschapper Reint Jan Renes zal tijdens zijn presentatie vertellen over de psychologie van duurzaam gedrag en over de vraag waarom het voor veel mensen zo lastig is hun gedrag aan te passen – én bespreekt hij wat volgens de inzichten van gedragswetenschap mogelijk kan helpen.

Renee Kooger, Onderzoeker bij TNO, vertelt over de resultaten van het meerjarige onderzoek van TNO naar participatie in de warmtetransitie, waarbij de focus ligt op praktische adviezen en tools om direct mee aan de slag te gaan. Hoe kun je als gemeente samen met bewoners naar aardgasvrij gaan?

Waar: YouTube & Facebook FMF
Datum: Donderdag 7 april
Tijd: 15:00 – 16:30 uur

Aanmelden bij de Friese Milieu Federatie via dit formulier.

Online KennisCafé: Ongeremd de rem op aardgas. Hoe krijgen we iedereen mee?

Spoorlaan 434, Tilburg, Netherlands