Webinar: Wat betekent de REKS 1.0 voor natuur en landschap in Hart van Brabant?

1 april 2021 - 1 april 2021

• Organisatie: Brabantse Milieufederatie

Tijdens dit webinar ontdek je wat de plannen betekenen in de RES-regio Hart van Brabant. Meld je nu aan!

Waar kiest de RES voor? Welke impact heeft dat op natuur en landschap? En wat vindt de Brabantse Milieufederatie van deze plannen? Tijdens het webinar ‘Wat betekent de RES 1.0 voor natuur en landschap in jouw regio?’ krijg je antwoord op al deze vragen.

We geven we een korte toelichting op de definitieve regionale energiestrategieën (RES) voor zon- en windprojecten in jouw regio. Vervolgens delen we de mening van de BMF, met name als het gaat om natuur en landschap. Tot slot geven we mee hoe jij invloed kan uitoefenen op de plannen. Daarbij is er tijdens het webinar alle ruimte om vragen te stellen.

Deze training is onmisbaar voor energiecoöperaties en iedereen die actief is in een lokale natuur- en milieuorganisatie in Brabant.

De bijeenkomst wordt op donderdag 1 april gehouden. Aanmelden voor deze bijeenkomst is verplicht, je ontvangt dan vooraf nog een herinnering met het programma en de link om deel te nemen.

Voor meer informatie klik hier, voor aanmelden klik hier. Let op, deze webinar is voor de regio Hart van Brabant.

Webinar: Wat betekent de REKS 1.0 voor natuur en landschap in Hart van Brabant?

Spoorlaan 434, Tilburg, Netherlands