Circulaire fietstocht door Eindhoven (Jubileumexcursie BMF)

11 juni 2022 - 11 juni 2022

• Organisatie: Brabantse Milieufederatie
  • Kosten: gratis

De Brabantse Milieufederatie bestaat 50 jaar en wie jarig is… trakteert.

Op zaterdag 11 juni organiseert de BMF een speciaal programma over circulaire initiatieven in Eindhoven. We fietsen langs verschillende inspirerende Eindhovenaren. Zij zetten zich allemaal op hun eigen unieke manier in voor duurzaamheid in Brabant.

Het exacte programma is nog een verrassing, maar één van de initiatieven die we op de fiets gaan bezoeken is kledingruilatelier Awesome.

We zorgen uiteraard voor een hapje en drankje. De hele ochtend staat in het teken van duurzaamheid en circulaire economie. De hapjes die we jullie aanbieden dus ook.

De excursie is GRATIS. Het aantal inschrijvingen is beperkt, meld je daarom op tijd aan.

AANMELDEN

Na opgave ontvang je een aantal dagen voor de start meer informatie over het programma. Mocht je toch niet kunnen komen, meld je dan alsjeblieft af.

Kom op de fiets! OV-fietsen zijn op het station te huur. Lukt het niet om een fiets te regelen, neem dan contact met ons op. We verzamelen met zijn allen op het station.

Circulaire fietstocht door Eindhoven (Jubileumexcursie BMF)

Stationsplein, Eindhoven, Netherlands