Grote Natuur- en Klimaat Verkiezingsdebat (Utrecht)

13 maart 2023 - 13 maart 2023

• Organisatie: Natuur en Milieufederaties e.a.
  • Kosten: gratis

Wil jij 15 maart ook goed geïnformeerd je stem uitbrengen? Kom dan op maandagavond 13 maart naar het Grote Natuur- en Klimaat Verkiezingsdebat!

Deze verkiezingen staat veel op het spel voor natuur, milieu en klimaat. De provincies en waterschappen spelen een belangrijke rol in de oplossing van de klimaat- en stikstofcrisis. Waar willen de politieke partijen de komende jaren de prioriteit leggen? En welke oplossingen zien zij voor de grote uitdagingen waar we voor staan?

Onder leiding van Sofie van den Enk gaan provinciale politici van verschillende politieke partijen uit Noord-Brabant, Gelderland en Utrecht met elkaar in debat. Deelnemers aan het debat zijn lijsttrekkers van onder andere PVV, JA21, BBB, VVD, CDA, PvdA, D66, GroenLinks en de PvdD.

Wil jij ook goed geïnformeerd je stem uitbrengen? Dan ben je van harte uitgenodigd om op 13 maart het Grote Natuur- en Klimaat Verkiezingsdebat bij te wonen. De toegang is gratis, wel even aanmelden (tickets).

Het debat wordt georganiseerd door Natuurmonumenten, SoortenNL, Vogelbescherming en de Natuur en Milieufederaties.

Grote Natuur- en Klimaat Verkiezingsdebat (Utrecht)

TivoliVredenburg, Vredenburgkade, Utrecht, Netherlands