Jubileumexcursie: Bezoek zonneweide Nemerstroom (Haaren)

14 september 2022 - 14 september 2022

• Organisatie: Brabantse Milieufederatie
  • Kosten: gratis

De Brabantse Milieufederatie bestaat 50 jaar en wie jarig is… trakteert. Op 14 september organiseren we een excursie naar een zonnepark in Haaren. Meld je nu aan!

Op woensdag 14 september organiseert de BMF samen met energiecoöperatie Zonnemaatje uit Haaren en Vught een excursie naar zonneweide Nemerstroom. Dit project is een mooi voorbeeld van een lokaal energie-initiatief, waarbij omwonenden profiteren van de stroomopwekking.

Arno van der Laan van energiecoöperatie Zonnemaatje vertelt meer over het project tijdens de wandeling op de zonneweide. Daarna zullen we ingaan op de vraag hoe je natuur en biodiversiteit combineert met stroomopwekking.

Tijdens de avond is er natuurlijk volop ruimte voor het stellen van vragen. Voor koffie, thee en wat lekkers wordt uiteraard ook gezorgd.

DIRECT INSCHRIJVEN

De excursie is gratis maar het aantal inschrijvingen is beperkt. Mocht je toch niet kunnen komen, meld je dan alsjeblieft af. Na opgave ontvang je een aantal dagen voor de start meer informatie over het programma.

Jubileumexcursie: Bezoek zonneweide Nemerstroom (Haaren)

Op Dreef ~ Proeven & Proosten, Oisterwijksedreef 12, Haaren, Netherlands