Lezing: Terugkeer van de wolf in Brabant (Tilburg)

3 november 2022 - 3 november 2022

• Organisatie: Brabantse Milieufederatie e.a.
  • Kosten: gratis

Op 3 november organiseren we samen met Brabants Landschap, Natuurmonumenten en Provincie Noord-Brabant een speciale lezing over de terugkeer van de wolf in Noord-Brabant.

De wolf komt sinds 2015 weer in toenemende voor in Nederland. Maar is de wolf nu een aanwinst voor ons ecosysteem?

Wolvenkenner Johan Mees scheidt de feiten en fabels. Ook geeft hij ons inzicht in het beleid van de provincie en de maatregelen die genomen kunnen worden om op een verantwoorde wijze te kunnen omgaan en samenleven met de wolf.

Ook gaan we in gesprek over de bescherming van de wolf. Wat doen de terreinbeherende organisaties? En welke mogelijkheden en opties heb je als lokale natuur- en milieuorganisatie?

AANMELDEN

Dit programma wordt georganiseerd door de Brabantse Milieufederatie in samenwerking met Brabants LandschapNatuurmonumenten en Provincie Noord-Brabant.

Lezing: Terugkeer van de wolf in Brabant (Tilburg)

Willem II Straat 29, Tilburg, Netherlands