Warandelezing 2020 – geannuleerd

Warandelezing 2020 - geannuleerd

18 november 2020 - 18 november 2020

• Organisatie: Brabantse Milieufederatie e.a.

UPDATE 06-11-2020: De nieuwe coronamaatregelen hebben grote gevolgen voor de Warandelezing 2020. De bijeenkomst wordt verplaatst naar 2021. Meer informatie…

Graag nodigen we u uit voor de online Warandelezing 2020 op woensdag 18 november

Voor de 24e keer organiseren wij in Brabant een jaarlijkse lezing over een onderwerp op het brede terrein van duurzaamheid, onder de noemer Warandelezing. Het doel van de Warandelezing is het bevorderen van gesprekken over duurzaamheidsvraagstukken in de provincie Noord-Brabant. Dit jaar is het thema:

Weet wat je eet: de noodzaak van een nieuw voedselsysteem

Prominente gasten als een duurzame ondernemer, een wetenschapper, een Brabantse gedeputeerde en de kabinetschef van een Eurocommissaris geven hun kijk op hoe een duurzaam voedselsysteem in Noord-Brabant eruit zou kunnen zien en hoe we dit kunnen realiseren. Het definitieve programma met sprekers een aanmeldmogelijkheid volgen t.z.t.

Live stream
De Warandelezing zal voor iedereen live te volgen zijn via YouTube. Meer info volgt t.z.t.

De Warandelezing wordt georganiseerd door de Brabantse Milieufederatie en Studium Generale, Tilburg Sustainability Center en studievereniging Asset van Tilburg University.

Warandelezing 2020 – geannuleerd

Spoorlaan 434, Tilburg, Netherlands