Warandelezing wordt verplaatst naar 2021

november 6, 2020

Warandelezing wordt verplaatst naar 2021

Foto: VisitBrabant

Helaas is het niet haalbaar om de Warandelezing 2020 op dit moment door te laten gaan. De verzwaarde coronamaatregelen beperken ons in de mogelijkheden om een online Warandelezing te organiseren. De Warandelezing wordt verplaatst naar 2021.

De Warandelezing wordt jaarlijks georganiseerd op de campus van Tilburg University, en dit jaar zou de Warandelezing live worden gestreamd vanuit de Aula. De verzwaarde maatregelen beperken de organisatoren ook in de mogelijkheden om een online Warandelezing te organiseren.

Met de tijdelijke verzwaring van de gedeeltelijke lockdown geldt er op de universiteit nu een maximum van 4 personen in een gezelschap, wanneer een bijeenkomst geen direct verband houdt met het onderwijs of onderzoek.

Nieuwe datum

De komende maanden zullen Studium Generale, Tilburg Sustainability Center, Asset en de Brabantse Milieufederatie gebruiken om samen met de sprekers te zoeken naar een vervangende datum. We houden de (digitale) bezoekers de komende tijd graag op de hoogte van de nieuwe datum.

Tijdens de Warandelezing 2020 zouden we in gesprek gaan met prominente gasten over de urgentie en kansen van de voedseltransitie. Om je toch enige ‘food for thought’ te geven, wijzen we je graag op een recente uitzending van VPRO Tegenlicht: ‘De boer van de toekomst’.

BEKIJK UITZENDING OP NPO START

Wij danken je voor jouw begrip en hopen je in de toekomst weer te ontvangen.

Ontvang updates

Meld je aan en ontvang updates over de Warandelezing.

13 maart 2024 Ecodorp Klein Oers wint prijs voor meest circulaire bewonersinitiatief van Brabant
    27 februari 2024 Natuurherstelwet definitief aangenomen door Europees Parlement
    27 februari 2024 Samen aan de slag voor klimaatadaptatie met 'Inwoners aan Zet'
    13 februari 2024 Zienswijze op Notitie Reikwijdte en Detailniveau van het Nationaal Programma Ruimte voor Defensie