Eerste twee voedselbosborrels groot succes

september 21, 2017

Eerste twee voedselbosborrels groot succes

De afgelopen weken heeft de Brabantse Milieufederatie twee voedselbosborrels georganiseerd op het terrein van Fruitz for Life. In totaal konden we zo’n 60 enthousiaste mensen verwelkomen. FoodUp! sponsorde de borrels zodat iedereen gratis kon genieten van een rondleiding door het voedselbos van Sjef van Dongen en de hapjes en drankjes.

Er werd actief genetwerkt en veel mensen hebben ervaringen uitgewisseld. Uit de enquete na afloop bleek dat de borrels zeer goed gewaardeerd werden. De meeste mensen zouden elk half jaar bij elkaar willen komen. Het team voedselbossen van de Brabantse Milieufederatie gaat dat organiseren. Hou de website in de gaten en meld je nu aan voor de besloten facebookgroep van het Platform Voedselbossen Brabant om nog even te kunnen doorpraten.

Bedankt dat jullie er bij waren en graag tot de volgende borrel!

Tags: