Jouw foto levensgroot in het Natuurmuseum?

juli 15, 2015

Jouw foto levensgroot in het Natuurmuseum?

Zoals de meesten van jullie weten bevindt de Brabantse Milieufederatie zich in het prachtige Natuurmuseum. Hoewel het museum zich regelmatig ontwikkelt met nieuwe tentoonstellingen, is de uitstraling van “de BMF-deur” helaas niet met zijn tijd meegegaan. Hierdoor passeren vele bezoekers onze deur zonder deze ook maar een blik waardig te keuren. Dit moet anders!

Daarom schrijven we een zomerse fotowedstrijd uit, zodat wij (en bezoekers) vanaf dit najaar kunnen genieten van een BMF-deur die je niet zomaar voorbij loopt. Wij zijn dan ook op zoek naar een foto, gerelateerd aan de BMF en wat wij doen, die wij hiervoor kunnen gebruiken. Heb jij zo’n foto nog in je archief staan, of weet je precies waar jij het perfecte plaatje kan schieten? Schroom vooral niet en stuur jouw foto voor 14 september naar ons toe!

Vergeet bij het insturen van de foto niet om je naam, adresgegevens en telefoonnummer te vermelden. Graag ontvangen we ook een korte uitleg bij de foto; waar is deze gemaakt en waarom vind jij dat deze foto bij de BMF past? Van alle inzendingen zal de jury de drie mooiste foto’s kiezen en op woensdag 16 september in een online poll op de website zetten om zo een uiteindelijke winnaar te bepalen.

Praktische informatie:
– Stuur je foto naar: communicatie@brabantsemilieufederatie.nl;
– Iedere deelnemer mag slechts 1 foto insturen;
– Je foto moet van goede kwaliteit zijn: hoe groter het bestand, hoe beter;
– Inzenden kan tot uiterlijk 14 september.

Hieronder zie je links de huidige deur en rechts een voorbeeld van de wijze waarop jouw foto wordt gebruikt.

Fotowedstrijd