Loop mee in de Eerlijke Klimaatmars

januari 21, 2019

Loop mee in de Eerlijke Klimaatmars

Foto: Milieudefensie

Op zondag 10 maart gaan we met zijn allen de straat op voor het klimaat. Wij willen een veilige toekomst voor onszelf en onze kinderen. Het moet en het kan anders! Onze regering moet kiezen voor échte oplossingen voor gezinnen, jongeren, kleine ondernemers en boeren. De grote vervuilers moeten eerlijk betalen. Genoeg getreuzeld. Het klimaat wacht niet.

Klimaatmars
De klimaatmars begint zondag 10 maart om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam. De mars wordt georganiseerd door Milieudefensie, de FNV, Greenpeace, DeGoedeZaak en de Woonbond. De Natuur en Milieufederaties ondersteunen de mars en nodigen iedereen uit om zich aan te sluiten.

Eerlijke oplossingen
Nu is het moment. Het klimaat staat op de politieke agenda. En het debat gaat over de vraag wie de kosten gaan betalen. Samen zorgen we voor eerlijke oplossingen.

Meer informatie kun je vinden op de speciale Facebookpagina.

Tags: