Coronavirus | Bijeenkomsten gaan (zoveel mogelijk) online verder

Nieuws | Thema: Algemeen

november 6, 2020

Coronavirus | Bijeenkomsten gaan (zoveel mogelijk) online verder

[update 06 november 2020] Alle bijeenkomsten van de Brabantse Milieufederatie gaan zoveel mogelijk online verder. Vanwege de aangescherpte gezondheidsadviezen zijn alle fysieke bijeenkomsten, cursussen en workshops afgelast.

Ben je ingeschreven voor een cursus, training of bijeenkomst van de BMF? Jouw inschrijving blijft geldig. We zullen de activiteit online geven of op een later moment inhalen, hierover ontvang je nog bericht.

De volgende bijeenkomsten zijn gewijzigd:

• 18 november | Warandelezing 2020 – GEANNULEERD (nieuwe datum volgt)

Ná 15 december 2020
Staat jouw activiteit gepland ná 15 december 2020? Deze activiteit gaat vooralsnog door. Het kan zijn dat we de activiteit alsnog annuleren als de adviezen daarom vragen. We laten uiterlijk 48 uur van te voren weten als een activiteit wordt geannuleerd.

Als Brabantse Milieufederatie hechten wij aan veiligheid en een goede gezondheid voor iedereen. Voor al onze activiteiten volgen wij daarom nauwgezet de adviezen van de overheid en het RIVM met betrekking tot het Coronavirus.

25 maart 2024 Natuurorganisaties blijven strijden voor Europese natuur
    13 maart 2024 Ecodorp Klein Oers wint prijs voor meest circulaire bewonersinitiatief van Brabant
    27 februari 2024 Natuurherstelwet definitief aangenomen door Europees Parlement