Oproep: 50 jaar groene verhalen

januari 11, 2022

Oproep: 50 jaar groene verhalen

Collage van foto's van 50 jaar Brabantse Milieufederatie.

Op 14 juni bestaat de Brabantse Milieufederatie 50 jaar. Om dat te vieren, blikken we terug op bijzondere momenten uit de geschiedenis van de BMF én de verhalen van groene vrijwilligers.

Wat betekent natuur- en milieubescherming voor jou? Voor de speciale rubriek ’50 jaar groene verhalen’ horen wij graag jouw mooie anekdotes, sterke verhalen, ontroerende belevenissen en andere persoonlijke verhalen over bescherming en herstel van de natuur, het landschap en het milieu in de provincie Noord-Brabant.

Ben je actief (geweest) in de milieubeweging in Brabant – jong of oud, als beginner of expert – en vind je het leuk jouw verhaal te delen? Vertel erover in onze rubriek ’50 jaar groene verhalen’ ter ere van het 50-jarig jubileum van de Brabantse Milieufederatie!

Gebruik het onderstaande formulier ‘deel jouw groene verhaal‘ of mail ons op communicatie@brabantsemilieufederatie.nl met jouw volledige naam, leeftijd, woonplaats en een foto.

We horen graag jouw verhalen*. Dat mag van alles zijn: van jouw mooiste stukje natuur in Brabant, de strijd tegen bomenkap en de omvangrijke mestproblematiek. Denk ook aan excursies, cabaretavonden en ludieke acties. Of gewoon wat natuur, milieu en klimaat voor jou betekent.

JE HOEFT NIETS TE MISSEN
Ontvang updates met nieuws, cursussen, workshops, lezingen en nog veel meer!