Zonder water, geen later (online)

9 maart 2023 - 9 maart 2023

• Organisatie: Brabantse Milieufederatie e.a.
  • Kosten: gratis

Op 9 maart organiseren de Brabantse Milieufederatie, Brabants Landschap, Natuurmonumenten en Staatsbosbeheer het webinar ‘Zonder water, geen later’.

Wat is de stand van ons grondwatersysteem? Hoe gaan we verdroging tegen? En hoe zorgen we voor een robuust en klimaatbestendig grondwatersysteem voor Brabant in 2040?

In dit webinar neemt medeauteur van het rapport ‘Zonder water, geen later’ Twan Tiebosch ons mee in de inhoud en de totstandkoming van het rapport. Een “grote wederombouw is nodig waarbij natuurlijke groene oplossingen leidend zijn”, zo staat in het advies. Lars Koreman, provinciaal adviseur Natuurmonumenten, gaat in de vraag: Wat kan dit advies betekenen voor het herstel van de natuur in Brabant?

Dit webinar is voor iedereen die meer wil weten over verdroging en het grondwatersysteem in Brabant. Uiteraard is er voldoende gelegenheid voor het stellen van uw vragen over water en natuur in Brabant.

AANMELDEN

Zonder water, geen later (online)

Heuvel, Tilburg, Netherlands