Foto’s: Jubileumexcursie duurzame akkerbouw in Altena

Project | Thema: 50 jaar BMF

Jubileumexcursie: Fietstocht duurzame akkerbouw in Altena (24 september)

Foto: VRBLD photofilm/Erik van der Burgt

De Brabantse Milieufederatie bestaat 50 jaar en wie jarig is… trakteert. Het hele jaar organiseert de BMF daarom gratis thema-excursies naar speciale plekken in Brabant. Op 24 september organiseerden we een fietstocht door het Land van Heusden en Altena. Bekijk de foto’s!

Op zaterdag 24 september organiseerde de BMF samen met natuurbeschermingsvereniging Altenatuur een speciaal programma over duurzame akkerbouw in de gemeente Altena. We gingen langs bij initiatieven die een belangrijke bijdrage leveren aan de verduurzaming van onze voedselproductie.

De vrijwilligers van Altenatuur namen ons mee door het boerenlandschap van de gemeente Altena. We sloten af met een heerlijke, duurzame lunch bij de uitvalsbasis van Altenatuur: het historische Fort Giessen.

Foto’s excursie

Meer informatie

Dit programma werd georganiseerd door de Brabantse Milieufederatie in samenwerking met met natuurbeschermingsvereniging Altenatuur.

Jubileum Brabantse Milieufederatie

De Brabantse Milieufederatie bestaat 50 jaar. En dat succes is niet slechts iets van ons, maar is het succes van alle groene vrijwilligers die zich inzetten voor natuur, milieu en klimaat in Brabant.

Sinds 1972 samen sterk voor een mooi en duurzaam Brabant!

50 JAAR MILIEUBEWEGING

JE HOEFT NIETS TE MISSEN
Ontvang updates met nieuws, cursussen, workshops, lezingen en nog veel meer!